Tickets verloren?

Vul uw gegevens in en wij versturen ze opnieuw.

U vind het ordernummer bij uw bankafschrijving:
Wij hebben met deze gegevens helaas geen bestelling kunnen vinden, pas uw gegevens aan.

Succes!

De tickets zijn opnieuw naar u toe gemailed. Deze moeten binnen enkele minuten zichtbaar zijn in uw mailbox.

Mijn tickets

  • Ik ben mijn tickets kwijt

    U kunt uw tickets opnieuw opvragen door hierboven uw ordernummer en uw e-mailadres in te vullen. Je ordernummer kun je altijd terugvinden op uw betalingsbewijs zoals uw bankafschrift of uw creditcardafschrift.

  • Ik kan de ticket niet uit printen

    Geen zorgen. U kunt uw tickets vanaf uw mobiel laten scannen.
    Wilt u de tickets alsnog printen? Open de tickets met Acrobat Reader.

  • Ik heb mijn tickets wel betaald maar nog niet ontvangen.

    Bij grote drukte kan het tot 15 minuten duren totdat u uw tickets ontvangt. Heeft u na deze periode alsnog uw tickets niet ontvangen? Gebruik dan de formulier hierboven om uw tickets opnieuw op te vragen.

  • Kan ik tickets ook in mijn Apple Wallet opslaan?

    Ja. Standaard ontvangt u uw tickets in PDF formaat. Het is ook mogelijk om uw tickets aan uw Apple Wallet toe te voegen. Dit kan direct na het bestellen vanuit uw browser, of via de link in de orderbevestiging die u per e-mail ontvangt. Let hierbij altijd op het onderstaande logo. De tickets worden dan automatisch toegevoegd aan uw Apple Wallet:

  • Ik wil mijn tickets annuleren

    Entranz kan gekochte tickets niet voor u annuleren. Wij raden u aan om contact op te nemen met de Organisator van het evenement waar u tickets voor het gekocht. U kunt hiervoor antwoorden op de orderbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen. Overige contactgegevens van de Organisator worden ook in deze e-mail vermeld.

Betalen

  • Welke betalingsopties bieden jullie aan?

    Wij maken gebruik van verschillende betalingsproviders. Hieronder ziet u een opsomming welke u kunt gebruiken om uw betaling succesvol af te ronden.

    iDEAL
    Creditcard
    Bancontact
    SofortBanking
    Belfius Direct Net
    KBC/CBC-Betaalknop
    ING Home'Pay
    Overboeking (in sommige gevallen)

  • Mijn betaling is geweigerd

    Het gebeurd soms, vooral bij creditcards, dat betaling geweigerd worden door uw creditcard-provider. Dit ligt helaas buiten onze invloed en de reden voor het weigeren van uw betaling is voor ons niet te achterhalen. Wij raden u aan om een andere betalingsmethode zoals iDEAL te kiezen.

  • Is jullie website veilig?

    Jazeker! Onze website maakt gebruik van een beveiligde SSL-verbinding (te herkennen aan het hangslotje in uw browser). Dat betekend dat alle data zoals e-mailadressen, wachtwoorden, adresgegevens, etc. die u invult, versleutelt naar onze servers worden verstuurd.
    Ook doen wij onze uiterste beste om gegevens die wij van u opslaan te beveiligen.

    Tevens zullen wij uw gegevens nooit met derde partijen delen, mits wij hiervoor toestemming van u hebben gekregen. Alleen Entranz en de organisator van het evenement waar u tickets voor heeft gekocht hebben toegang tot uw persoonsgegevens. Wilt u precies weten hoe wij met uw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy Verklaring.

  • Krijg ik een factuur van de bestelling?

    Ja, u krijgt een factuur van de bestelling. In de bevestigingse-mail vindt u een link waarmee u de factuur kunt downloaden.

Staat uw vraag er niet tussen?

Als u meer vragen heeft, dan beantwoorden wij die graag voor u! Ga hiervoor naar onze contactpagina.
Of bel ons op 079 - 744 0215 voor telefonische ondersteuning.