FAQ

Hoe maak ik een account aan?

1. Klik rechtboven op de site op de knop "login of registreer".
2. In de pop-up klik je vervolgens op "registreer je nu!". Vul vervolgens het registratieformulier in en je account is geregistreerd!

Ik heb mijn tickets niet ontvangen/ik ben mijn tickets verloren. Hoe krijg ik ze terug?

Je kunt je tickets op twee manieren bemachtigen, via je e-mail of via je accountomgeving op Entranz.nl.

Via mail:
1. Nadat je bestelling hebt geplaatst krijg je een e-mail binnen met de tickets in de bijlage.
2. Kun je de tickets niet vinden? Kijk dan goed of hij misschien tussen je ongewenste berichten of in je spamfolder staat.

Via je account op Entranz.nl:
1. Log in op Entranz.nl.
2. Zodra je bent ingelogd klik je op "Mijn account" (rechtsboven). Klik vervolgens op Mijn Tickets en je wordt naar een overzicht geleid van alle door jou gekochte tickets.

Hoe print ik mijn tickets?

Alle door Entranz verkochte tickets zijn PDF bestanden. Om deze te openen heb je Adobe Reader nodig.
Klik hier om Adobe Reader gratis te downloaden.

Ik heb tickets gekocht maar heb geen printer. Wat nu?

Heb je een smartphone? Onze tickets kunnen ook gescanned worden vanaf een mobiele telefoon, mits dit ondersteund wordt door de organisator van het evenement.

Heb je ook geen smartphone? Dan kun je altijd het barcode nummer opschrijven en deze meenemen naar het evenement, zo kan de ticket alsnog handmatig worden gescanned.

Wat moet ik doen als ik meer dan één exemplaar van mijn ticket heb uitgeprint of er een kopie van mijn ticket is gemaakt?

Alleen de eerste scan van de barcode van het ticket zal toegang krijgen tot een evenement. Als er vervolgens meerdere exemplaren van hetzelfde ticket bij het evenement verschijnen, zullen deze worden geweigerd door de scanner.

Als je zelf meerdere exemplaren hebt geprint, kan je de overtollige tickets vernietigen. Als je ticket is gekopieerd, neem dan contact met ons op.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Nadat je bestelling is voltooid en je je tickets hebt ontvangen, kun je de bijbehorende factuur bekijken en downloaden door in je Entranz account (knop "Mijn account" rechtsboven) op "Mijn facturen" te klikken.

Is de Entranz website veilig?

Jazeker! Boven in je browser in de adresbalk zie je een slotje staan. Dit betekent dat alle gegevens die tussen jou en Entranz worden verstuurd (zoals wachtwoorden, adresgegevens, etc.) via een versleutelde en beveiligde verbinding worden verstuurd.

Ook hebben we onze database goed beveiligd. Daarnaast worden wachtwoorden versleuteld opgeslagen en slaan wij geen gevoelige data zoals creditcardnummers op.

Tevens zullen wij jouw gegevens nooit met derde partijen delen. Alleen de organisator van het evenement waar je tickets voor koopt heeft toegang tot je e-mailadres en je NAW gegevens.

Ik heb Passbook tickets (.pkpass bestanden) ontvangen. Hoe open ik tickets met Passbook?

Passbook is een digitaal e-ticket, die je alleen vanaf je smartphone kunt laten scannen. Hierdoor hoef je dus geen geprinte tickets meer naar het evenement mee te nemen.

Hieronder lees je hoe Passbook tickets werken:
1. Passbook apps voor iPhones (Passbook) en Windows Mobile telefoons (Portomonee) zijn standaard al op je telefoon geïnstalleerd. Voor Android raden we aan dat je de gratis app Pass2U installeert.
2. Open de e-mail met de tickets en download het Passbook bestand (.pkpass) op je telefoon.
3. Voeg de ticket toe aan de Passbook app van je telefoon en laat deze zien bij de toegang van het evenement.

Wat als de achtergrond van mijn tickets wordt geprint maar niet bijvoorbeeld de ticketinformatie, zoals naam, datum en barcode?

1. Open het .pdf bestand in Adobe Acrobat Reader.
2. Selecteer File > Afdrukken uit het menu boven in het scherm.
3. Vink aan "Alles printen" aan.
4. Ga dan naar "Geavanceerd" en vink aan "Als afbeelding printen". Klik daarna op OK.

De tickets worden nu correct geprint.

Ik gebruik Outlook Express en ontvang het volgende bericht: OE heeft toegang tot de volgende onveilige bijlage in uw e-mail verwijderd: Entranz e-Ticket 12345.pdf. Hoe kan ik dit openen?

Pas de beveiligingsinstellingen aan:

1. In Outlook Express kies je Extra en dan Opties en klik daarna op de tab Beveiliging.
2. Vink de optie uit waarin staat dat je geen bijlagen kunt openen die mogelijk een virus bevatten en klik op "ok".

Ik heb geregistreerd op Entranz.nl maar kan nog niet inloggen of tickets kopen.

Als je een account op Entranz.nl hebt aangemaakt ontvang je altijd een bevestigings e-mail. Aan deze e-mail hebben wij een link toegevoegd waarmee je je aanmelding kunt bevestigen en afronden. Klik op deze link om je registratie te voltooien. Als je dit nog niet hebt gedaan, kun je nog niet inloggen op Entranz.nl.

Heb je de bevestigings e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op, en wij helpen je direct verder!
Entranz Serviceteam Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met het Entranz Serviceteam! +31 (0)79 - 744 0215 (Op werkdagen van 09:00 - 17:30) [email protected]